duminică, 4 aprilie 2010

ochelari de cal


A invata de la ceilalti este un lucru mare.Multi reufza sa priveasca in jur..iara atunci cand o fac reusesc sa faca decat o analiza superficiala a ceea ce au
in fata ochilor.Nu reusesc sa gandeasca spre ideea ca le poate fi de folos,chiar daca nu este de al lor gust..urat!pt ca doar asa poti evolua si poti perfectiona
oricare parte din tine,doar asa poti merge mai departe cu mai mult curaj si experienta.Am observat ca sunt foarte criticata iar eu nu reusesc sa o fac,reusesc sa observ si sa comentez,sa descriu si sa analizez(si zic eu..deloc superficial)mai nou,am pierdut din atributele pe care le aveam pt care eram foarte criticata,tineau un pic de varsta si copilarie.Acum sunt din ce in ce mai putine iara criticile dispar pt ca nu mai au subiect dar persoanele tot nu reusesc sa accepte modul meu.

Acum este si mai urat pt ca nu mai exista motivele pt care ma judecau,se legau practic de nimicuri,acum nu ma suporta si gata..ciudat..oare pt ca mi place sa invat de la altii si reusesc foarte bine sa mi adaug mereu tot mai multe experiente pe orice plan?sunt in milano si observ aceeasi atitudine doar ca un pic mai diplomatica.Persoanele se ascund mai bine si comunica mai usor si mai educat fata de personajele din alte locuri.Sunt la un curs important unde imi petrec toata ziua impreuna cu colegii de la 9 dimneata la 6 seara.Am reusit sa facem din 10 persoane ce provin di diferite locuri ale lumii (republica dominicana ,romania, ungaria, italia, rusia)un grup dragut si foarte bine strans,ceea ce la mine in tara niciodata nu am reusit sa fac nici in 10 ani.Persoanele se privesc si se studiaza dar se critica mai putin,cu cat imi petrec mai mult timp afara si cu cat vad mai multe locuri ajung tot mai aproape de concluzia ca la noi in tara este o mentalitate foarte redusa,incuiata,ciudata..cum doriti sa i spuneti.

Si au trecut doar 2 ani...ma gandesc ce voi mai vedea cu acesti ochi..si de cate ori va trebui sa mai oftez din acest motiv..

2 comentarii:

  1. era un principiu al psihologiei care spunea ca oamenii critica defectele altora, pe care ei insisi le au. Faptul ca le vad in ceilalti si le critica ii ajuta sa treaca mai usor peste propriile defecte.E un fel de pansament...Ia critica in modul constructiv...invata din ea...depaseste greselile pe care le faceai...fi constienta ca ACUM faci bine si chiar daca criticile continua...mergi pe drumul tau..pentru ca atunci vei auzi doar frustrarile celor care nu si-au depasit conditia!inseamna ca esti mai buna decat ei

    RăspundețiȘtergere