marți, 20 aprilie 2010

il mio angelo


Tu esti ingerul meu venit de departe,de sus pentru a mi aduce dragoste,pentru a mi neutraliza gandurile si a mi deshide larg ochii..ochii tai imi spun ca esti de partea intunecata dar bratele ti se deschid in semn de pace,puterea ce o ai te inalta deasupra tuturor si tu..tu esti ingerul meu ce mi aduce iubire si imi mangaie sufletul.
Venit de departe,de sus reusesti sa mi aduci in suflet sentimente puternice,mi te arati intr un mod deosebit cu o oglinda in mana..ma uit in oglinda si tu o arunci pe
pamant facand o bucati..mii de bucati de oglinda intre noi si tu imi surazi in semn de satisfactie.vrei sa fii tu oglinda mea si imi imiti orice miscare..tu esti acelsi
inger ce mi aparea mereu in vis..acum te am in fata mea si nu stiu sa ma abtin a nu te provoca la lupta pentru cucerirea inimilor.parul tau lung si bratele tale atat
de puternice imi lasa senzatia ca ceva nu se potriveste..caracteristicile un pic feminine cu cele atat de masculine imi spun ca ai sensibilitatea necesara pt a ma
intelege,pe mine,ca femeie..si ca ma poti proteja indeajuns tu ca barbat..chipul tau perfect ma induce in eroare..
Ma iei de mana si incepi sa pasesti spre lumina,o caldura incredibila imi patrunde interiorul corpului si ma face sa tip privindu te confuza ca si cum nu as mai tine minte exact cine esti si de unde vii.ma privesti inapoi si imi spui: " sunt perechea sufletului tau!"

O replica banala la care in mod normal as fi ras si as fi raspuns inapoi ca nu cred in asa ceva.Dar tu m ai facut fara prea multe cuvinte sa cred ca exista ingeri
si ca exista suflete pereche.Sa cred in ceea ce deobicei imi imaginam ca urmeaza dupa sfarsitul unui film de dragoste..noi suntem continuarea unei frumoase povesti de
iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu