joi, 22 aprilie 2010

Bucatzele


Sunt bucatele din mine..sunt bucatele din tine..sunt bucatele din noi ce trebuie puse cap la cap.Asta numim noi a construi ceva in viata..defapt ne construim pe noi
si ne regasim,ne provocam si luptam pt a ne recupera aceste bucatele doar ca eu am pierdut prea multe in luptele ce le am avut cu armatele destinului si le am pierdut
pentru ca nu am stiut sa mi aleg aliatii si asa se intampla cand ai prea multe propuneri de alaturare:nu mi am rezervat timpul necesar pt a analiza..asa e la inceput..
Si apoi incepi sa apelezi la constiinta..o dai in religie..o dai in spiritualism..o dai in orice,numai bine n o dai..si asa lumea te ia de nebun..incepi cu pesimismul.
Apoi o dai in paranoia,te uiti in jur si te intrebi de ce traiesti si pt cine lupti..deci vezi apelezi la ea.De cand eram mica tata imi spunea:"fata mea..traim in secolul in care conteaza imaginea!" Aveam doar 10 ani si nu intelegeam bine ce spune..important e ca mi amintesc,si asa este,ce este?doar imaginea..hainutze,posetutze..banutzi,
masina luxoasa,telefon de sute de euro,blugi doar de la ck..sosetutele armani,posetutza miu miu..

Si incepi sa te saturi..zici:"imi trag doua cizme de cowboy si o camasa in carouri cu bulgii stramti inchisi la culoare..parul cret lasat liber ciufulit..manecile suflecate si go girl...la pas in lumea larga..libera,fara teama,fara frica de a pierde ceva.Prin intrebari si raspunsuri satisfacatoare se ajunge la o anumita excitare de natura psihica iar dupa putin timp ajungi la concluzia ca ceea ce te multumeste psihic este mult mai puternic si mai placut decat ceea ce te multumeste fizic.Sunt bucatelele din puzzle si vreau sa le gasesc pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu