luni, 5 aprilie 2010

cu un element gasit in puzzle am simtit ritmul indian


Imagineaza ti niste casti ce ti transmit urechilor sunete ce te fac sa nu te poti abtine sa te misti,un ritm ce ti produce o stare de euforie ce te face sa bati din
palme.Piciorele incet incet mi se departeaza si coatele la fel,continui sa bat din palme,ridicand un picior apoi altul si pe ritm simt cum inima imi bate..
Sunetul intra in mine si devin o imagine care privita produce acelasi efect.Nu mai simt cum calc,simt ca plutesc si ca pot face orice miscare,inchid ochii si
incep sa cant invartindu ma ca un zbarnel.ma opresc brusc si incep sa mi misc soldurile,privesc intr-un punct fix orice miscare as face,bat din picioare
si continui sa privesc fix..ma aplec si continui sa bat din picioare..mainile mi se unesc si corpul se indreapta,realizez ca ma alfu pe o plaja si ma misc in
nisip.Este minunat cum reusesc sa dansez libera avand ca spectator marea..ma opresc si privesc spre apa.Ritmul nu dispare iar eu pasesc incet spre mare.As vrea sa ating apa!
privesc cum imi vorbeste si incerc sa o inteleg..imi spune ca pentru a o intelege mai bine trebuie sa intru si fara sa mi dau seama deja sunt in mare.
Privesc in jur si vad cat este de limpede..briza marii ma mangaie si ma indeamna la dans.Din nou palmele incep sa faca zgomot dar acum as vrea sa schimb un pic ritmul,sa l incetinesc un pic pentru a fi in sincron cu marea.Vreau sa dansez impreuna cu ea!m a invitat..imi departez mainile si ma misc lent odata cu valurile ce mi le trimite..
sunt anumite emotii ce le putem controla si emotii ce nu le putem controla,emotii ce le putem accepta si emotii ce le putem refuza,emotii ce putem crea si emotii ce putem distruge.suntem capabili sa ne imaginam si asa reusim sa dam viata senzatiilor.
Imaginatia este un dar ce trebuie dezvoltat,este un dar ce are o importanta majora in baza noastra a vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu