miercuri, 10 martie 2010

inceput de puzzle


."a nu fi capabil sa opresti fluxul gandurilor este o suferinta teribila"..dar nu ne dam seama pentru ca majoritatea avem aceasta problema..de aceea este considerata o situatie perfect normala.Opusul acestei situatii era numita de vechii samani Liniste interioara..si atunci imi iau o pauza:
"ma simt eliberata..parca.."zic usurata cu un suras pe buze,simtind ca inima imi bate din ce in ce mai tare,constienta ca acum trebuie sa o iau de la capat.simt aerul cum imi ajunge in plamani,simt cum vantul imi mangaie fata.
incep sa refac un puzzle regasit in interior miscand piesele cu gandul,foarte atenta pt a nu gresi nimic.caut si caut piesele nevazute,ascunse in spatele confuziei din adancul inimii extrem de convinsa ca am sa le gasesc curand.ating din greseala un presentiment ce mi sopteste ca totul va fi bine..caut in continuare cu mai mult curaj si speranta si in cele din urma gasesc doua piese:rabdarea si dorinta.
Le pun impreuna cu celelalte si imi spun:"acum pot!"..pot sa ascult,sa urmaresc si sa doresc sa stiu mai multe...pot sa fac timpul sa incetineasca un pic pt mine..pot sa ma opresc pentru cateva secunde sa caut in interiorul meu ceea ce este absent in ale mele ganduri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu