duminică, 7 martie 2010

ochii interzisi

I l privesc in ochi si ma priveste la fel..il ating accidental si nu l deranjeaza..sufletul imi sopteste sa ma apropii si el ramane pe loc privindu ma lung...doi ochi mari negri imi inmoaie corpul..simt ca ametesc si surad ca o toanta..imi raspunde la chemare si nu are teama sa mi ia mana sa mi o aseze pe pieptul lui in dreptul inimii..ma las dusa de val..accept provocarea dar cedez si mi trag mana repede inapoi...cand este in preajma mea simt caldura razelor de soare chiar daca soarele lipseste...aud pasarele cum canta..simt ca plutesc si as vrea sa l sarut..
-oricare atingere de a ta ma topeste...stiai?am vorbit de nenumarate ori cu tine in vis si ti am spus tot ce vroiam sa ti spun cand erai in fata mea ..frica..placere...emotii...dorinta....asa te descriu si te am in mine...reprezinti interiorul meu cu exteriorul tau..fiecare cuvant pe
care mi l ai spus tin minte...si mi rasuna intr una vocea ta.am impresia ca te vad peste tot...de ce ne blocam atunci cand ne privim..poate pt ca stim ca este interzis sa ne lasam purtati de valul emotiilor noastre..si ne oprim brusc dar fara sa ne trezim la realitate...asa mi place sa gandesc..ca si tu simti la fel..
vreau sa te revad si sa ti vorbesc,sa te privesc in ochi si sa ti spun ca mi ai lipsit cat timp ai fost departe de mine..dragostea este nebuna...vine cand nu te astepti..
fara sa bata la usa inimii...intra neinvitata si ma cuprinde toata...corpul imi arde si ochii imi surad..inima bate tare si gandul este lung..lung vine spre tine..si cuvintele nu ajung.
oare stii ca eu sunt aici si te astept?oare stii ca sunt dispusa sa respir pentru tine daca tu vreodata nu vei mai putea?oare iti poti imagina ca daca singuratatea te
inconjoara pot veni eu sa te imbratisez..si daca simti ca usile se inchid eu sunt acolo sa le sparg...
pasiune interzisa...se termina cu dorinta neimplinita si remuscari..te indragostesti si te pierzi...te trezesti la realitate si regreti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu